administrator bloc platforma online

Administrator bloc Bucuresti

Categorie : Blog
Autor : Nexus-Bloc

Continut:

Administrator bloc profesionist - ai nevoie ?

Administrator bloc Bucuresti profesionist – daca sunteti in cautarea unei firme care sa va administreze
proprietatea in mod responsabil, atunci sunteti in locul potrivit. Modul nostru de lucru este unul nou, bazat pe transparenta, rapiditate, seriozitate si preturi extrem de prietenoase.

O companie de administrare ca a noastra se va ocupa de administrarea proprietatii Dvs. si va ofera linistea mult dorita, stiind ca imobilul este bine ingrijit, iar locatarii (proprietari sau simpli chiriasi) sunt multumiti.

Administrarea unui bloc necesita o serie de servicii care trebuie sa fie efectuate in mod corespunzator pentru a asigura calitatea vietii locatarilor:

    • Contabilitate sau Administrare Financiara;
    • Servicii de Casierie cu chitantier digital;
    • Servicii Cenzorat (Cenzor Certficat CECCAR) Juridico-Financiar;
    • Intretinere Tehnica  sau Administrare Tehnica;
    • Reparatii minime sau Imbunatatiri Majore;
    • Servicii de Curatenie.

 

Profesionistii care ofera astfel de servicii sunt cunoscuti sub numele de administratori de bloc si pot oferi toate serviciile necesare pentru a va asigura ca blocul dvs. este bine ingrijit.

Administratorii de blocuri sunt platiti pentru serviciile pe care le ofera, astfel ca ar trebui sa fie dispusi sa vina la adresa Dvs. pentru a discuta despre problemele imobilului in baza caruia se negociaza contractul.

Proprietarul imobilului ar trebui sa aiba o relatie buna cu administratorul de bloc pentru ca acesta este cel care are grija de imobil, acesta din urma rezolvand in mod profesional orice probleme pot aparea cu apa, electricitatea sau gazele naturale.

Administrator bloc - ce atributii are in cadrul unei Asociatii de Proprietari?

Atributiile unui administrator de bloc sau de condominiu (asa cum il denumeste legea) sunt de a supraveghea activitatile si operatiunile generale ale asociatiei de proprietari in conformitate cu termenii contractelor ce au fost perfectate intre parti.

Aceasta intelegere contractuala poate include gestionarea cheltuielilor, tratarea cererilor si preocuparilor proprietarilor si coordonarea cu comitetul executiv. In unele cazuri, administratorul poate fi, de asemenea, responsabil pentru activitatea de intretinere si reparatii necesare.

Administratorul (admin – ul) asociatiei de proprietari poate fi responsabil de recuperarea debitelor de la restantierie, dar si de trimiterea acestora in judecata, in cazul in care nu exista o solutie amiabila.

Care este salariul unui administrator de bloc ?

Administratorul sau managerul blocului (care poate fi inclusiv o companie) nu are un salariu fix, definit, deoarece totul se bazeaza pe tipul de contract incheiat cu Asociatia de Proprietari la care ne referim.

Poate avea o suma mica, daca vorbim de o Asociatie cu cca. 10 apartamente, in care realizeaza doar serviciile de baza, cum ar fi cele de contabilitate.

Sau poate avea un venit substantial daca vorbim de un bloc cu peste 200 de apartamente, in care contractul de baza include absolut toate serviciile legale posibile: administrare financiara, administrare tehnica, casierie, recuperare restante etc.

Cine poate fi administrator de bloc ?

Un administrator de bloc este o persoana sau o companie care administreaza un bloc de apartamente in numele proprietarilor. Administratorul trebuie sa fie numit de catre proprietari pe baza unui contract de servicii.

Administratorul desfasoara activitati zilnice si furnizeaza servicii in conformitate cu termenii contractului. Proprietarii nu au voie sa desfasoare nicio activitate juridica sau financiara fara permisiunea administratorului blocului.

Administrator bloc | este o persoana care administreaza un bloc de apartamente in numele proprietarilor. Administratorul trebuie sa fie numit de catre proprietari pe baza unui contract incheiat intre acestia.

Administratorul furnizeaza proprietarilor serviciile prevazute in contract. Aceste servicii pot include intretinerea partilor comune ale cladirii, colectarea taxelor de intretinere, efectuarea de reparatii si furnizarea de informatii catre proprietari.

Administratorul trebuie sa fie o persoana juridica, de exemplu, o persoana fizica sau o societate. Acesta trebuie sa isi desfasoare activitatea in conformitate cu legea si cu contractul cu proprietarii.

Locatarii nu pot face ei insisi aceasta munca, ci trebuie sa numeasca un administrator.

Consiliere juridica Presedinte de bloc si Comitet Executiv

Un presedinte de bloc sau un comitet executiv poate solicita Consultanta Juridica de la departamentul juridic al societatii noastre de administrare, pentru a-i ajuta sa inteleaga si sa isi indeplineasca atributiile.

Departamentul Juridic poate oferi indrumari in probleme precum interpretarea documentelor contractuale si nu numai ale asociatiei, gestionarea litigiilor dintre membri, interpretarea modificarilor survenite in cadrul legal, etc.

Faptul ca Asociatia beneficiaza de acest tip de sprijin ii poate ajuta pe membrii Comitetului Executiv sa isi indeplineasca eficient responsabilitatile si sa ia decizii in interesul comunitatii.

Vor incheia contracte benefice, cu clauze bine definite, vor respecta deciziile luate in adunarea generala intr-un termen mult mai scurt, aplicand solutiile cele mai bune si intr-un mod potrivit pentru proprietari.

Alte atributii ale administratorului: fondul de rulment, fond reparatii, etc.

Administratorul are, de asemenea, puterea de a forta vanzarea proprietatii daca proprietarii nu-si platesc ratele sau daca termenii contractului nu sunt respectati.

Suplimentar, adminul trebuie sa aiba grija de colectarea bugetelor restante de la restantieri, de colectarea tuturor fondurilor legale in vigoare, de gasirea diversilor furnizori de servicii sau materiale necesae implementarii proiectelor stabilite de in cadrul Adunarilor (la care este obligat sa ia parte).

De asemenea, administratorul poate prelua gestionarea proprietatii daca proprietarii nu sunt in masura sa faca acest lucru.

Conform contractului, administratorul trebuie sa plateasca toate cheltuielile de judecata suportate de proprietari.

De ce sa alegeti Nexus Bloc ?

Am dezvoltat aceasta activitate gandita exclusiv pentru a economisi timpul si banii locatarilor din imobilele pe care le administram, implementand o automatizare a organizarii si a gestionarii serviciilor implementate in cadrul asociatiilor.

Organizarea si digitalizarea Asociatiei gestionate de noi se va simti din primul moment, totul devenind extrem de usor de utilizat, oferind o centralizare a proiectelor dezvoltate sau in implementare, dar si a tuturor activitatilor desfasurate.

Mai mult, Nexus Bloc ofera o serie de caracteristici unice, concepute pentru a face viata cat mai usoara, cum ar fi avizierul digital, plata online, comunicarea baza pe sistem de ticketing (primiti solutia dorita in maxim 5 zile de la primirea ticketului, conform contractului de administrare).

Acest instrument al nostru, va permite deschideti cererea, sa o trimiteti si sa o urmariti dar si sa o gestionati extrem de eficient, din cateva click-uri – ceea ce inseamna mai putin timp pierdut in urmarirea activitatilor desfasurate in cadrul administratiei / asociatiei.

Daca sunteti in cautarea unei modalitati de eficientizare a gestionarii proprietatii imobilului Dvs., atunci Nexus Bloc este solutia perfecta. Contactati-ne astazi pentru a afla mai multe despre ceea ce putem face pentru a schimba si imbunatati imobilul in care locuiti.

Ne puteti Contacta atat pe email (info@nexus-bloc.ro), cat si pe mobil (0775 244 241) sau ne puteti urmari activitatea pe pagina de Facebook.

Articol dezvoltat de Seo4Prime.